VİDEO ÇEK, KAZAN!


Sunucumuzda sadece video çekerek ödül kazanmak ister misiniz? Hem de bu tek seferlik değil her video çektiğinizde alabileceğiniz bir şey. Hemen sunucumuza gir, videonu çek, yükle ve bize bildir. Sonra gelsin ödüller.

Video Çekmek İsteyenler İçin Şartlar;

1.1 - En az 10 aboneye sahip olmanız gerekiyor. (Sahte YouTube kanallarını önlemek adına.)
1.2 - Videonuzun beğeni, yorum ve izlenme oranı tutarlı olmalıdır. (Sahte tıklanmaları önlemek adına.)
1.3 - Ödülleri almak için istenen izlenmeyi karşıladıktan sonra talep açmanız gerekmektedir.
1.4 - Her video için sadece bir kez ödül alınabilmektedir.

İzlenme Ödülleri;

50 izlenme - 3 kredi
100 izlenme - 7 kredi
150 izlenme - 10 kredi

+250 izlenme - YouTuber yetkisi veya 1 haftalık MVIP.

Yorum yapmak için giriş yapmanız gerekiyor.

Yorumlar

-/-
4 ay önce

youtuber tagı için ne gereklidir

6 ay önce

naber

6 ay önce

xOğulcan yt hesabına bakabillirsiniz

6 ay önce

Selam aleyküm Şey 10 kredi alcam tanıtım 170 defa izlendi discord varım adım Ömehan Yaşar

6 ay önce

Merhabalar kanalım 60 abone Suncunuzun Tanıtımını yapmış bulunmaktayım Yaklaşık 100 kere izlenmiştir ve yorum sayısı beğeni sayısida tutarlıdır YouTuber Yetkisi talep ediyorum Discord : OmerhanYSR ✔️

8 ay önce

bro gamex yt kanalı ne

9 ay önce

Benım Nonolive Ve Yutuberde Yayın Açıyorum

9 ay önce

Hillere Karşi Guvenlıhınız Varmi

10 ay önce

tmm ben youtuber olmak istiyordum zaten

10 ay önce

sa

10 ay önce

merhaba. benim bir yt kanalım var ve 875 abonem var ve toplam izlenmem 150 k yı aşkın. Yt tagı istiyorum bunu sağlayabilir misiniz. Hiç yt tagı almadım. Bana bu imkanı sağlarsanız gerçekten mutlu olurum. Video çek derseniz ben oyun kanalı değilim fakat sunucunuzun özelliklerini ip sini vs. verebilirim. İnş kabul edersiniz